(( ))

niedziela, 27 maja 2012

Sorka : >


Sorka, że tak długo nie pisałam, ale miałam szlaban na komputer. ._.
Bo kopnęłam brata ciotecznego tam, gdzie nie trzeba. : D
Przyps. ; )
No ale co się mother dziwi .?!
Jak on wziął mój pamiętnik i chciał go przeczytać przy Dominiku. < 3
A ja jak zauważyłam ,to se do niego poszłam. ; )
On mi nie chciał oddać, to go kopnęłam tam, gdzie nie wolno. xd
A on upuścił pamiętnik, przewrócił się i zaczął płakać i sie drzeć. -_-"
Ha ha jeszcze większy przyps. ; P
Ale on wiedział, z kim zadziera. ; 3
Jak miałam 6, 7 i 8 lat trenowałam judo, a a jak 9, 10 i 11 - karate. ; >
Ale już teraz będę pisać regularnie. ; )
Tylko w wakacyje moge regularnie nie pisać, bo mnie rodzice na Obóz Taneczny z Pawłem Marczukiem wysyłają .! ; D
Jakby co, to jadę do hotelu "Ameliówka" w Górach Świętokrzyskich. ; P
Nie będzie mnie od 21 lipca do 31 lipca. ; *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz