(( ))

poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Lady Emo

Cześć. Oto niespodzianka! Od dziś, zaczynam robić outfity. Jeśli czytacie bloga star <moviestarplanet.tv> z pewnością wiecie, o co chodzi. ;) A więc do rzeczy...

W dzisiejszym outficie postawiłam na emo. Bardzo chciałam wykorzystać śliczne włosy - Emo Exentions.
Osobiście - lubię styl emo, ale umiarkowany. Kolczyki wszędzie gdzie się da już mnie nie kręcą.

                                                            Moje serce należy do cb. < 3

                                                          Trolololo! Pokój na świecie! :D

                                                                       Tap Madl xd

Ta kreacja bardzo mi się podoba. Jest w stylu... niegrzecznej dziewczynki. Doda każdej z dziewczyn tajemniczości i kobiecości. Jest idealna na sesje na bloga, nocną imprezę lub do konkursu na look.

                                 Standardowy zestaw w praktyce

                           Zestaw mięta i malina. Bardzo dziewczęcy.

                               Standard. Arbuzowy zestaw.

Jak dla mnie, wszystkie zestawy są udane. Standardowy zestaw jest dla prawdziwej emo. Zestaw mięta-malina jest ciekawy. Strój emo w dziewczęcych barwach. Dość niespotykane. Arbuzowy zestaw. Letnie emo. Tak można go opisać.


Hmm... Cena jest dość wyskoka - 3000 sc. Większość z was posiada już Trick Lashes oraz Freckles. 500sc+250sc=750sc. 3000sc-750sc=2250sc. To już dość tanio. Jeśli ktoś nie widzi potrzeby kupowania kolczatki na szyję odejmuje kolejne 150sc. 2100sc to już bardzo tanio jak na taki strój. Główne elementy stroju są dla VIP. Obiecuję, że następnym razem zrobię coś dla tych, którzy nie posiadają tego członkostwa.

Makijaż - wiecie, co preferuję. Oczy Rococo Fantasty i usta Big and Bold. W każym looku makijaż będzie taki sam.

Zapraszam do Kupowania i dawania love it. Bardzo mi na tym zależy. Napracowałam się i chciałabym znać wasze opinie.

3 komentarze:

  1. To nie wygląda ładnie, wręcz przeciwnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz bo np: To bylo bardzo dawno wstawione a kiedys na msp to bylo by super ubranie

    OdpowiedzUsuń