(( ))

środa, 22 sierpnia 2012

Wypożyczę konto!

Czeszcz Wszysztkim. Mogę wypożyczyć konto z prawie 2 levelem. Ma ono kupione buty i włosy. Nie można przeszyłać sobie ciuchów, w które ubrana jest MovieStar. Na koncie mam 112 sc. Nie można ich wydać, ale można zarobić sobie własne sc i coś z nimi zrobić. Z konta możecie dawać grafy, oglądać filmy, grać w gry... Cena to 1 upominek z mojej listy życzeń za 200 - 500 sc za 2 dni. Jeśli chcecie wynająć konto, piszcie na zakupie na crazy.its.my.life@gmail.com. Podejcie swój nick z gry! Jeśli ktoś ukradnie mi konto, blokuję go na MSP i banuję na czacie na zawsze. Niech też nie liczy na jakąkolwiek pomoc lub dobre słowo z mojej strony. Konto nazywa się Niebieskaa < 3
UWAGA! Najpier wysyłacie mi prezenty, potem ja wam wysyłam hasło na waszego maila. Nie bójcie się, że wydacie kasę na marne. Jestem uczciwą osobą. Jeśli chcecie się upewnić, zapytajcie się takich użytkowników jak AnanaseQ, starrr_03, jagoda4455, AnanaseQ;);*, Damix123456, rockstar01, kicia321kc, Karola<3333, pati23115 czy xEnChAnTeDx. Oni wszyscy zaświadczą o mojej uczciwości. To tyle na dziś.
Papatki. ;*



1 komentarz: