(( ))

wtorek, 3 lipca 2012

Ładna dziewczyna

Dzisiaj poruszę kwestię wyglądu na MSP.

SKÓRA:

Na MSP są dwa rodzaje skóry: nienaturalna i naturalna. W naturalnych skórach jest jedna skóra nienaturalna. Ale wszystko po kolei.

SKÓRA NATURALNA:

Skóra nienaturalna jest tu zaznaczona na czerwono. Nie widziałam jeszcze nikogo, kto by miał aż tak bladą skórę. Ostatnia skóra jest naturalna, lecz polecam ją wyłącznie osobom, które chcę wyglądać jak 50 Cent.

SKÓRA NIENATURALNA:

Te skóry zostały stworzone do efektów specjalnych w filmach. Nie radzę używać ich na codzień, bo wygląda to dziwnie.

OCZY:


Star Power: Ładne oczy, naturalnie pomalowane.
Girl Next Door: Bardzo ładne oczy, kiedyś byłam ich właścicielką.

Party Perfect: Oczy polecane do imprezowego stylu.

Shady Sunday: Okropne. Te oczy są po prostu brzydkie. Wyglądają nienaturalnie.

Moviestar Girl: Najładniejsze oczy wybierane na początku, byłam ich właścicielką.

Major Manga: Ochydne, okropne... Wyglądają bardzo nienaturalnie, wręcz nadnaturalnie.

Pretty Perfect: Dość ładne. Coraz więcej osób się do nich przekonuje, jednak dla mnie nie są zbyt piękne.

Alien Eyes: Oczy dodane podczas kosmicznego konkursu. Nie polecam ich na codzień, za to w filmie o kosmitach są bezcenne.

Intense Beauty: Polecam je miłośnikom kultury Chińskiej, Azjatyckiej i Tajskiej.

Butterfly Girl: Ładne, lecz mają troszkę za dużo cienia.

Starry Eyes: Ta sama sytuacja co z Intense Beauty, tylko że z cieniami.

Glitter Galore: Ładne, zgrabne i powabne.

Sweet Stuff: Całkiem ładne.

Rococo Fantasty: Weszły na konkurs Rococo. Są to najładniejsze oczy na MSP. Jestem ich właścicielką i gorąco polecam je wszystkim dziewczynom.

Flower Face: Ta sama sytuacja co z Pretty Perfect, tylko że przekonują one mniej osób.

Nie polecam skreślonych oczu.

NOS:


Freckles: Wygląda identycznie jak regular, tylko że ma piegi.
Pettie: Dziwnie wygląda.

Regular: Najładniejszy nos na MSP, jestem jego dumną właścicielką.

Pointy: O właścicielkach tego noska mówią, że zadziera nosa.

Nie polecam skreslonych nosów.

USTA:


Cherry Gloss: Dość ładne, lecz mnie niezbyt przekonują.
Fangs: Dobre tylko do filmu o wampirach.

Perfect Pout: Ta sama sytuacja co z Cherry Gloss.

Pierced: Wyglądają identycznie jak Big and Bold, lecz mają kolczyka.

All Smiles: Dla uśmiechniętych dziewczyn.
Big and Bold: Najładniejsze usta na MSP. Wszystkim gorąco je polecam.

Cool Cat: Jak dla mnie, zbyt wąskie.

Nie polecam skreślonych ust.


Wersja VIP:



Wersja bez VIP:

Przepraszam, że tak długo nie pisałam, ale musiałam się zając sobą. Przeżyłam pierwszy zawód miłosny, ale nie chcę o tym mówić. Jutro opublikuję taki sam post, tylko że dla chłopaków. Zajmę się też kolorami, ale to w weekend lub przyszłym tygodniu. W czwartek i piątek będę u cioci. Nie będę pisać na blogu, bo nie ma internetu. Na MSP może uda mi się wejść w piątek u koleżanki. Jeszcze raz przepraszam i mam prośbę.

JEŚLI KORZYSTASZ Z MOICH PORAD LUB INSTRUKCJI, PROSZĘ OBEJRZYJ MI W ZAMIAN PARĘ FILMÓW. CIEBIE TO NIC NIE KOSZTUJE, A DLA MNIE TO SKARB, BO TO 5 LEVELA BRAKUJE MI 522 FAME.


3 komentarze:

  1. mavia wymienisz się kontem za konto? n msp wysłałam ci o tym wiadomość. sprawdź poczte plissssssssss

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG no nie... Usteczka Cool Cat są przepiękne! A te twoje to jakby miały 99.9 procent botoksu, reszta prawdziwa -.-
    ~Milanooshkaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać, że są nienaturalne, trochę ^^

      Usuń