(( ))

sobota, 7 lipca 2012

Mój wujek wczoraj przybył z USA. Tyle mi naopowiadał, jak tam jest fajnie.. Pokochałam USA. I z tego powodu dopadło mnie natchnienie, aby zrobić kilka zestawów. Spokojnie! Są dla dziewczyn i chłopców. Gdyby ktoś był zainteresowany kupnem - wszystko jest przy zestawie.



Tradycyjnie - Kliknijcie, by powiększyć. Zestawy 3, 6 i 8 zrobiłam dla zabawy. Na MSP są osoby, które lubią się zabawnie ubierać więc one są dla nich. Do dziewczyn - do ceny stroju nie są wliczone Trick Lashes (500 sc) i Freckles (250 sc).

Obalamy Mity

NA MSP MOŻNA ZMIENIĆ NAZWĘ - Nie! Wszyscy podają za przykład AnanaseQ, bo z uluniunia przekształciła się w AnanaseQ. Już mówię, jak to było. Drozdosia nienawidziła jej. Włamała się na jej konto i usunęła ją. Nikt by nie wiedział, gdyby nie jej genialny opis "Usunęłam uluniunie. Vivat!" Moderatorzy przywrócili jej konto i mogła wybrać nową nazwę.


Lansuje siee <33 TO DRUGIE KONTO AnanaseQ - Nie! To konto jej siostry Iwony, która również odeszła z MSP.



NA MSP ISTNIEJĄ KODY - Nie! Kody na MSP to zwykłe oszustwo, więc nie dajcie się nabrać osobom, które proponują wam kody.



ISTNIEJE MSP HACK - Tak! Można go sciągnąć, lecz pamiętajcie, że jest to program nielegalny w Polsce. Gdy używamy MSP Hack, moderatorzy mogą to wykryć i zablokować nasze konto. Tak było w przypadku Czekolada<3. Jednak jedna sprawa dotycząca MSP Hack mnie dziwi. Skoro ALAKINGA używała MSP Hack, dlaczego jej nie zablokowałi?



AnanaseQ ODESZŁA Z MSP - Tak! Nie chce już w to grać, ponieważ twierdzi, że to "strefa no lifeów".



starrr_03 ODESZŁA Z MSP - Nie! Monika ma problemy z internetem i jest na obozie, więc na MSP wejdzie z jakiś tydzień.



Annera1 ZDOBYŁA POZIOM ZWIERZAKÓW NA HACK'U - Tak! Już zablokowali jej konto. Niestety, powinni usunąć jej zwierzaki, bo stoją brudne i chore w jej pokoju.




MOŻNA ROZEBRAĆ MOVIESTAR Z BIELIZNY - Nie! Zdjęcie pod spodem to zwykły mit. Po prosty ktoś zasłonił bieliznę MovieStar czarnymi paskami. 



Przepraszam, że nie napisałam tego posta o urodzie dla chłopaków. Do cioci wyjechaliśmy o 8:00, a moja genialna siostra obudziła mnie 7:30. A od cioci wróciliśmy o 0:00 godzinie, więc już nie siadałam do komputera. Obiecuję, że ten post pojawi się w poniedziałek, bo jutro jedę nad jezioro. 

Apeluję jeszcze raz.

JEŚLI KORZYSTARZ Z MOICH PORAD LUB INSTRUKCJI, PROSZĘ, OBEJRZYJ MI W ZAMIAN PARĘ FILMÓW. DO 5 LEVELA BRAKUJE MI 492 FAME, WIĘC JUŻ BLISKO. OBEJRZENIE FILMU LUB GRAF DLA MNIE, CIEBIE NIC NIE KOSZTUJE, A DLA MNIE TO SKARB, BO JESTEM KILKA FAME DO PRZODU. JEŚLI POMOŻESZ MI W LEVELU DOSTANIESZ NIESPODZIANKĘ - PREZENT Z LISTY ŻYCZEŃ DO 350 SC LUB 5 ALBO 10 GRAFÓW, W ZALEŻNOŚCI ILE MI POMOŻESZ. Z GÓRY DZIEKUJĘ I LICZĘ, ŻE NA MSP SĄ JESZCZE UCZCIWI LUDZIE.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz