(( ))

wtorek, 24 lipca 2012

C:

Przepraszam za aż tak długą moją nieobecność na blogu - ponad 2 tygodnie. Miałam olbrzymie problemy z zalogowaniem się na blogspota. Za każdym razem, gdy kliknęłam "zaloguj", zamykała mi się przeglądarka. Ale już nadrabiam zaległości. Jeszcze dziś pojawi się regulamin czatu. Jutro możecie spodziewać się dawno już obiecanego posta o wyglądzie dla chłopaków. W czwartek nie wiem czy coś napiszę. Będzie bolała mnie głowa. Nie, żart. xd Jadę do siostry na caluśki dzień. A ona ni ma kompa. :C W piątek pojawi się niespodzianka. I mam sporo newsów! Niedawno osiągnęłam już 5 poziom na MSP! Wielkie dzięki wszytkim, którzy pomagali. Teraz czeka nas jeszcze długa droga do 6 levela. I jeszcze jeden wspaniały news... jedną z moich naj została Sheeya1! MovieStar z 18, prawie 19 poziomem. Sheeya: to zaszczyt, mieć cię jako naj. :) Sheeya jest już bardzo blisko 19 poziomu, więc apeluję, POMÓŻCIE Sheeya1 W 19 LEVELU. w piątek pokażę wam moją SpongeBobową kolekcję. xd W przyszłym tygodniu przyjdzie słodziszny pluszak SpongeBoba. Oczywiście zrobię foto i wrzuce na bloga. :) A na koniec taki taki tam obrazek ze SpongeBobem. xd

Po prostu nie mogłam się powstrzymać, żeby wam go nie dać. xd < 33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz